Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο υπεύθυνος μάρκετινγκ του Ηρακλή, Νίκος Γραμμένος και μίλησε για τα εισιτήρια και την μπουτίκ των «κυανολεύκων».
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Στα εισιτήρια διαρκείας του Ηρακλή:«Δεν θέλω να μείνω στον αριθμό των εισιτηρίων αλλά στο γεγονός πως ενώ ο κόσμος δεν ήξερε τι θα ξημερώσει και υπήρχε δημοψήφισμα, ήρθαν 30 άνθρωποι και πλήρωσαν μετρητά για τα εισιτήρια. Κάποιος που βάζει προτεραιότητα να προμηθευτεί διαρκείας μέσα στην κρίση για εμένα μπαίνει πολύ ψηλά και τον ευχαριστώ».
Για την εκτύπωση των εισιτηρίων:«Επειδή η εκτύπωση θα γίνεται από τα γραφεία της ΠΑΕ, περιμένουμε να λάβουμε τον εξοπλισμό. Αυτοί που έχουν πάρει τα εισιτήρια τους θα ειδοποιούνται και αυτοί που θα παίρνουν εισιτήρια, θα τα λαμβάνουν εκείνη την ώρα. Δοκιμάζουμε και την εφαρμογή για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και σε λίγο καιρό θα ανακοινώσουμε τον κόσμο. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο και το θέμα της εισόδου είναι δύο διαφορετικά και τα κοιτάμε. Το Καυτατζόγλειο έχει τουρνικέ αλλά υπάρχει μια συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί. Σίγουρα το ηλεκτρονικό εισιτήριο έχει πολλά θετικά».
Για τους φιλάθλους που έμπαιναν χωρίς να πληρώσουν:«Από την μία θέλουμε γεμάτο το γήπεδο αλλά μια ομάδα έχει υποχρεώσεις και όπως έχει έξοδα πρέπει να έχει και έσοδα».
Για την μπουτίκ:«Η μπουτίκ λειτουργεί κανονικά. Την Παρασκευή ή την Δευτέρα παραλαμβάνουμε νέα μπλουζάκια και αντρικά και γυναικεία και παιδικά. Έχει ήδη αλλάξει και η επιγραφή και έχει τοποθετηθεί το φετινό όνομα της καμπάνιας το «true blue».
Για το επόμενο μπλε προϊόν:«Σε λίγες μέρες θα έχουμε ένα ακόμα μπλε προϊόν που δεν τρώγεται. Θα είναι χιουμοριστικό και θα μπορείς να βάλεις τον Ηρακλή παντού μέσα στο σπίτι σου».
Για τις φανέλες:«Η εταιρεία θα είναι η ίδια και θα υπάρξει ανακοίνωση σε μερικές μέρες».
Για τους άνεργους:«Έχει προβλεφθεί και περιμένουμε να δούμε αν θα είναι κάτι ετήσιο ή αν θα ισχύει μόνο για μεμονωμένους αγώνες».
[wp_ad_camp_2]